МЕТОДИЧКЕ ОСНОВЕ УПОРЕДНОГ ПРОУЧАВАЊА КЊИЖЕВНОСТИ
Кључне речи:
Методика наставе књижевности, компаратистика, упоредно проучавање књижевности, настава књижевностиСажетак
Ослањајући се на релевантну методичку литературу, потом на секундарне изворе који се тичу историје и теорије компаратистике, као и на искуства из наставне праксе, овај рад покушава да сагледа могуће утицаје упоредног проучавања књижевности на методички процес. На почетку рада се, кроз краћи преглед развоја компаратистике, издвајају аспекти ове дисциплине који су подесни за тумачење књижевности у настави. Након тога, разматра се које би биле погодности прихватања компаративног метода у настави, али се скреће пажња и на његове потенцијалне мане. У завршном делу, рад тежи ка томе да примерима заступљеним у средњошколском наставном програму демонстрира спровођењe упоредног проучавања књижевности у самој настави.
Downloads
Објављено
2023-07-19
Bрој часописа
Секција
Venturi