ХОРХЕ ЛУИС БОРХЕС – ХЕРМЕНЕУТИЧКИ ИЗАЗОВ НАСТАВЕ КЊИЖЕВНОСТИ
Кључне речи:
Хорхе Луис Борхес, настава, уџбеници, наставни програм, ученик, читалачке компетенцијеСажетак
Намера овог рада јесте да укаже на ситуираност стваралаштва Хорхеа Луиса Борхеса у настави, како у оквиру актуелне уџбеничке литературе као примарног наставног средства, тако и у законом прописаном наставном програму за гимназије, те да се критички осврне на избор из опуса овог писца, као и да изнесе предлоге којима би се унапредило наставно изучавање Борхесове прозе. Осим тога, у раду ће се указати на спрегу између сложености дела овог писца и читалачких компетенција ученика. Најзад, циљ овог рада није да оспори одабир дела из корпуса Х. Л. Борхеса у наставном програму, већ да укаже и на друге наслове овог аргентинског писца које би требало инкорпорирати у наставни процес ради свеобухватнијег разумевања Борхесове поетике.
Објављено
2023-07-13
Bрој часописа
Секција
Venturi